Saturday, May 29, 2010

apa impian saya ?

diary, boleh tak kalau saya nak tanya awak beberapa soalan?
best kan kalau awak dapat bagi saya respon.
ala-ala cerita hikayat putera shazlan.
mesti ada yang tak tau kan kenapa saya kata macam tuh?
sebab dalam cerita tuh,ada sebuah buku ajaib yang boleh bercakap dengan budak(shazlan) tuh..

tapi sekarang ni bukan pasal putera shazlan yang saya nak cakap.
tapi pasal impian saya.
diary,awak rasa kan cerita2 dongeng macam cinderella tu wujud tak?
tiba2 saya rasa best la kalau saya ni watak kartun dalam cerita2 macam tuh.
syok kan?
semua happy ending :)

diary,awak rasakan semua impian saya akan tercapai tak?
kalau saya bagitau awak,awak jangan gelakkan saya taw!
sebab impian saya agak childish.
tapi saya nak!
camne tuh?!


saya nak jadi macam........
  •   yoo rin dalam cerita mygirl :)
  • jan di dalam cerita boys over flowers :)
  • maya dalam cerita adamaya :)

sebabnya saya tengok..sweet sangat lah watak dorang dalam cerita2 tuh..saya nak macam tu juga boleh tak? 


*okeyh,saya sedang merepek!*sila tengok jam .. 02:23 am..hehe :)
nway,thx diary sebab sudi bagi saya tulis benda tak masuk akal ni kat awak! :)
jumpa lagi  <3 (",)


love,
GJD wannabe~



No comments: