Sunday, May 09, 2010

perjanjian tidak terancang tetapi .......

WAJIB DIPATUHI !

saya ulangi

PERJANJIAN TIDAK TERANCANG TETAPI WAJIB DIPATUHI

wah,bunyi hebat! haha..
post kali ini saya nk wt pengumuman khas untuk kawan2 yg sedang bertungkus lumus cari url blog nih.
hehe. sori bangat ya temen2 kerna gue terpksa dong sembunyiin blog gue ini.. :)
saya nk gtaw bhwesenye jika ada dalam kalangan kawan2  yg dh berjaya jumpa blog ni,
of coz sekalung penghargaan dan TAHNIAH sgt2 kpd anda :)
saya mmg xpernah larang awak baca blog ini.
it's ok..nk follow tiada masalah..
tapi...............
DON'T U EVER ulang2 semula apa yang saya tulis dalam blog ni d khalayak ramai..
contohnye mcm..erm.......
yela perli2 dgn ape yg saya tulis kat sni kat public or pape.
okeyh ??
jika anda berjaya lakukan , adalah amat digalakkan..
tapi kalau anda ckp psl blog ni kat public dgn niat nth pape..
hanya ALLAH je yg akan tlg saya balas perbuatan tidak bermoral anda itu.
deal ??
okeh ? <3 u kawan :):):)

love ,,
GJD wannabe~

No comments: