Thursday, June 03, 2010

minggu lepas


ini cerita minggu lepas.
tapi saya tak kira, nak gak post.
walaupun tak berapa penting tapi nak gak nak gak !
okeh,baru saya paham dan sedar ini blog saya so, hak saya, suka hati saya :)

hari tuh, saya baru bangun tido.
pukul 10 pagi kot.
*saya solat subuh ok,cuma tido semula je.haha.
then, bangun2 rasa seperti nak sheshe(mksdnye terkucil.hehe)
pastu dalam keadaan tergesa-gesa (wah,skemanya!),saya terus membuka pintu dan meluru ke toilet.
tapi tiba2 perjalanan saya ke toilet terstop!
wanna know why?
this is the reason!
gila.ini memang gila!saya terkejut gila bila ternampak seekor makhluk tuhan nih!
mahu tak terkejut?
bilik yang saya tiduri itu berada di tingkat 2 blok.
just imagine macam mana cicak besar ni boleh naik?
mungkin terikut dalam beg mana2 pelajar?
mungkin dia adalah cicak besar ajaib yang ada sayap?
atau...
mungkin seekor cicak jadian?
*eeeeeeeuuuu~~ ngeri =]
tu je nak cerita.
kawan saya nak curi2 tengok apa yang saya tulis lah pulak.
tak mau lah tulis lagi.
-tamat-

love,
GJD wannabe~

No comments: