Monday, June 14, 2010

sorry sorry sorry

hye diary!
sory abaikan awak..
lama gak eh! =/

saya bukan tiada masa untuk meng'update' tapi saya..
segan la nak tulis blog di rumah.

sebab : bila saya online je,bukan seorang,tapi adik pasti berada disamping saya!hehe.
 *awak faham kan maksud saya?heh. ;)

well,sejak sampai rumah ni,saya just go on with the flow.
best taw! :)
hari tu saya,ibu,kakak,adik 1 dan adik 2 pergi jalan2.
seronok sangat bila keluar enjoy perempuan sahaja macam tu.
heh.
bukan ta ingat abg 1 dan abg 2, tapi dah mereka pun takde kat rumah masa tu.
heh. ayat cover. tapi mmg betul ok! :)

cerita 2
haa.. yang ni lagi best.
semalam abg 1 bawa gf dia datang rumah!
mungkin bakal kakak ipar saya, insyaallah.. :)

cerita 3
next week mungkin nak ke port dickson.
holiday sikit dengan family.
tapi xtahu lagi abg 1 dan abg 2 boleh join ke tidak.
tunggu jela cmne :)

pe lagi eh na cite?
habis kot?erkk.. =/
nanti saya free update lain okeh! :)


bubye miss diary :)
*diary saya comel,boleh tukar2 jantina (*_*)

love,
GJD wannabe~

No comments: