Friday, July 16, 2010

original.

hello!
sekarang saya nak bgtau kat awak..
yang.. yang..
yang sebenarnya saya dah carikan awak kawan baru.
haha..bukan lah owner baru..
tapi supaya awak tak sedih bila saya jarang jumpa awak.
ok tak?
tapi awak tak boleh jumpa dia.
saya janji saya jaga dia dengan baik ok!
nanti ada masa saya introduce awak kat dia okeh? :)

miss diary, awak nak tahu?
semalam kan, ipg saya telah pun officially listed as 1 of the Malaysia Book of Record!
haa... bangga tak?huhu :)
sebabnya gigantic card yang kami buat telah beat record budak sekolah V.I, K.Lumpur iaitu dua kali ganda..
:)


gambar kadnya saya tak boleh nak upload lagi la..
tersangat lah besar sampai tak ada yang perfect.
nanti dah dapat saya upload ok!
tapi gambar with friends of coz lah ada..

ha..tu lah nmpak sikit2 kad tu..satu dewan besar kad tu je :)


2 jela dua gambar yang ada.. yang lain ada tapi tak best nk letak..

love,,
GJD wannabe~

No comments: