Sunday, October 31, 2010

mommy monsters

heh?
tolong jangan salah faham.
maksud saya mommy monsters bukan giant mommy tapi
mommy yang ada banyak kuantiti.
sebab?
okeyh back to basic.
actually saya nak beritahu
yang saya telah jadi mommy
yeayy!
bukan saya je tapi lagi 5 orang kawan baik saya.
anak kami namanya omey.
nak dijadikan cerita sebenarnya omey adalah seekor kucing yang
miss identity.
haha.mula mula kami ingat omey adalah baby girl.
tapi pelik juga sebab ciri ciri yang mengatakan dia girl sangat lah mengelirukan.
then lepas seminggu baru kami dapat kenalpasti
rupa rupanya omey adalah baby boy!
itupun sebab hari hujan petang tu.
and segalanya explored!hehe.
omey memang seekor baby yang manja.
dia suka cari port tersembunyi untuk tidur.
bila mommy2 omey study punn dia akan duduk disebelah dan
lentokkan kepalanya pada mommy.
omey baby yang baik.
selalu dengar cakap mommy2.
kalau dia nak utt utt..
dia tak melepas merata rata.
bagus kan?

love,,
GJD wannabe~

No comments: