Monday, October 11, 2010

selesai sudah ! 1 more to go...

huh!lega saya.
akhirnya speaking test telah habis.
tajuk yang diberikan
"FRIENDS"
agak senang.jadi apa susah.
saya cerita tentang kawan baik saya.
miss FA.. :)
tiba tiba rindu kat dia..hihi..

satu lagi cerita.
tentang budak lelaki yang saya edit dalam gambar post sebelum ni.
dia demam.
haih..semoga cepat sembuh ye kawan..

satu lagi cerita.
ada kawan saya mungkin exam kott hari ni.
saya tak pasti.
nak mesej dan tanya tapi tak nak.
jadi saya macam pasti je dia exam hari ni.
well, kalau betul pun takpe.
kalau salah punn takpe.
tapi kalau betul.
GOOD LUCK for you! :)

*sedemenjak ni (singkatan bagi semenjak dua menjak =b ) , saya suka tulis ayat merapu.
agaknya saya pernah ada keturunan suranggani tak? HAHA. okeh abaikan.

love,
GJD wannabe~

No comments: