Friday, November 05, 2010

bukan lagi RAHSIA

okeyy. hari ni blog saya telah terbongkar. haha.. tahniah buat kawan kawan yang sudah puas menjamu mata anda membaca blog saya! haha. jangan gelak banyak sangat. saya segan.

cerita sedih untuk hari ini.
tadi makan tengahari makan atas plastik yang dibahagi 4 bahagian. rasa hebatt dan seronok dah berpengalaman hidup dalam keadaan banjir.
ouh saya lupa beritahu.
bekalan air dah terputus di sini jadi kami jimatkan penggunaannya.

sudah la. malas nak tulis banyak banyak.

love,,
GJD wannabe~

7 comments:

Lyn Zulfa said...

yea2!! da bleh baca blog ozie...hahaha ;)

saya gadis baek :) said...

haha. tahniah!
*sila lompat lompat dan bergembira.

Ieyka said...

ermmmm teruja giler dpt baca blog ozie... hehehe.. =)

saya gadis baek :) said...

haha.
macam la blog ak hebatt sangat..
overr taw ika.. :)

Anonymous said...

hahahahaha..... finally
(aku yg telah lama mencari)
kahkahkahkah

Anonymous said...

hahahahaha..... finally
(aku yg telah lama mencari)
kahkahkahkah

saya gadis baek :) said...

haha.finally..
best kan?
saya punn seronok!