Friday, November 26, 2010

profesion keSURIRUMAHan.


dengan ini saya mengumumkan bahawa tidak lagi berkecimpung dalam bidang kebakalguruan buat sementara waktu. ya, saya sekarang surirumah.HAHA. well, memang sepanjang cuti sem ni, rutin hidup saya hampir sama setiap hari.
bangun pagi, cuci pinggan, sidai kain, sapu rumah, masak, buang sampah, cuci toilet, siram bunga, kemas semua bilik, lipat kain.
hebat tak?? sila jangan percaya. saya hanya akan buat semua sekali kalau tiba tiba mood rajin datang :)


*hanya 4 dari yang t'senarai akan dilakukan oleh saya. cuba teka? :)


9 comments:

fara keyla said...

ok la 2..
ak kne wt almost every day..
24/7..non stop..
same la kte..huhu

saya gadis baek :) said...

huhu..same laa..
siang ibu g skola..
nseb baek umh ni ank dare ramai :)

miss3 malas sign in said...

acik ozie, nak teka ni... mesti 4 itu adalah bangun pagi, cuci pinggan, sapu rumah, lipat kain....hehehehe

saya gadis baek :) said...

haha.hampir btol!
tp yg ke-4 slah..
i masak ok..hebat x hebat x??
hahahhaha :)

miss3 malas sign in said...

fuyyyyooo.... masak??? HEBAT!!! & Jealous!!! hehehe
(semua kerja indoor kn, jaga kulit ke takut anak jiran ngorat??) hehe

Ieyka said...

hah??? ozie masak??? biar betik??? hehehe... bgsnyer anak ibu nie...hehehe... nnt balik asrama blh praktik lagi kot... hehehe

saya gadis baek :) said...

miss3 : xhebatt mne la kann..jge kulit pn tak!anak jiran??huh, lagi takk!HAHA.
ieyka : haha.ala kadar je..try2 masak ap yg d mkn kat kedah..hihi

arisya said...

aku tau ko suka cuci toilet kn..kui3

saya gadis baek :) said...

ske la gak..
HAHA :)