Thursday, November 04, 2010

tiup lilin dalam banjir

semalam.
03 november 2010.
saya ialah seorang gadis berumur 19 tahun!
tahniah buat diri sendiri
semoga menjadi lebih matang!
saya suka hari lahir saya pada tahun ini.
ia disambut dengan menarik oleh kawan kawan
terharunya saya dengan kalian.
kek birthday saya ada gambar princess!
comel betul.
then, mereka ada sediakan movie maker tentang saya.
ouh, soo sweet my friends!
sayang anda.walaupun ada terselit beberapa gambar yang menunjukkan ke 'loklaq' an saya :)

hari ini.
saya telah berumur 19 tahun 1 hari.
air bah semakin surut.
ouh, malam tadi ibu tanya keadaan saya.
ibu risau.
setelah dapat tahu keadaan banjir di sini agak teruk.
ibu kata dia baru tonton berita.
saya tergelak kecil.
sebab..
hari ketiga banjir yang ibu fikir agak teruk dan berbahaya
sebenarnya adalah hari ketiga yang sudah surut sedikit dari hari pertama.
bayangkan!tapi saya tak mahu ibu risau.
jadi saya tak beritahu ibu.
"jangan guna air sembarangan.pastikan minum air yang dah dimasak"
itu pesan ibu.
BAEKKK MUM! don't worry :)

love,,
GJD wannabe~

2 comments:

simfonikasih said...

epy bsday..
smoga pnjg umo..
luv u so much....
<^_^>

saya gadis baek :) said...

hehe.
thx azie!
luv u more :)