Monday, December 06, 2010

alahai cik 'asthma'radana ^_^ "

haaa..sedap tak name tue?
siyez dah bosan nk dgr , apatah lagi nak bawak cik 'asthma'radana ni ke hulu ke hilir!
dah 19 tahun saya hidup, 19 tahun gak saya dah bawak awak!
okeyy,tipu..baru 6 tahun..
mula mula igtkan nak kenal kenal je, tau tau awak nak menetap ngan saya eh?
haish~
tape tape, slagi saya mampu bawak awak :)

supplement tambahan cik 'asthma' :)

masuk hari ni dah 5 hari saya kehabisan ubat awak. tak perasan lahh.tau tau je dah habis. nak g renew tapi...nanti nanti laa ye :p
semalam Sabak Bernam dilanda hujan yang menggila dengan angin yang sepoi sepoi tak berbahasa langsung!siyez sejuk bile tdo malam!and hasilnya..
haaa..cuba teka :)
.
.
.
.
.
.
.

pukul 4 pagi saya terjaga sebab sesak nafas!padan muka kau orang soh g renew xnk dgr!
dah pandai cik 'asthma'radana saya tunjuk ragam ye~
then, kul 4 pagi tu jugak la saya keluar bilik.fokus ke bilik puan ibu dan mencapai inhaler beliau.
okeyh,nak gtaw..puan ibu dan abg kecil saya juga adalah penternak tegar saudara mara cik 'asthma'radana.
nak ikutkan mmg salah d sisi undang undang bila share inhaler.tak kesah la kau nak pegang prinsip SHARING IS CARING kerr,still tak boley!tapi kire ape,dah kalau oksigen macam tak leh nak masok,bantai je la!dos inhaler puan ibu sikit je nak banding ngan saya.400 mtred dose!
jadi, puan ibu slalu guna 2 kali sedut tapi saya 4 kali sedut baru laa lalulintas pernafasan saya tak jem! :)

masalah negara : saya perlukan satu benda ni untuk memastikan nyawa kedua saya dibawa kemana saje..
nak tawu ape??
....
....
....
inhaler cover.
nak yg blue colour,bolehh?
sape sape yang ada jumpa ni kat mana mana, tolong belikan untuk saya pleasee??..
bukan ape,saya selalu malas nak bwk inhaler sbb leceh! purse lagi,handphone lagi,kunci bilik lagi.
so, kalau ade cover ni,bolehh gantung kat leher je. hehehe :p

No comments: