Sunday, December 12, 2010

the dolu dolu ME

teehee :)
(sambil senyum mcm kambing nk melepaskan cirit)
perlu kerr? oke stop!

hari tue dok sembang sembang ngan sorang sahabat sayang kat fb.
pasal life mase kat asrama. OMG sangat rindu oke!!
lagi acik ozie, lagi ? danish semangat nak dengar ni.
haha. tak perlu nak syok sendiri sangat lahh kan! nasib baek kamu mey mey danish.. tak pasal pasal acik memfemeskan kamu :)
erm d mana kite td?ouh asrama.. yaa..
kalau nak cite sume memang 8 taon lagi punn ta confirm dah abis. kau suke nak hiperbola kan??
and antara yang ak ingat laa.. 
- bila curik curik tak pergi sekolah, pagi pagi masok bilik saket. agak agak kul 8, msty dgr kecoh kecoh makcik cleaner kat koridor sambil wat keje. pastu, time tu laa aku n da geng asah bakat berlakon!

pintu bilik saket dibuka.kedengaran mcik berkata "eh, ramainye saket hari nie..". aku n da geng cepat cepat tutup mate sambil tersenyum.selimut ditarik paras kepala sbb nak cover. mcik melangkah masok. aku dh siap sedia nak tunjuk bakat.
yess! insan terpilih bernama ozie.selimut diselak.
mcik : eh, ozie..haa nape tak pergi sekolah?
aku : (sambil mate terkebil kebil,muka harap penampar, buat buat sedut hingus, rambut tak payah cite)..erm, ta sihat laa mcik..
mcik : ade MC tak nie?yang laen nie knpe?
aku : ade..dapat semalam, dah bagi kat kawan soh bg kat cikgu..dorg punn demam gak..
mcik : hm yela, rehat, minum air byk2..

mcik keluar.aku n da geng masing2 terkekek kekek ketawa dalam selimut. fuhh lega!

3 petang, hari yang sama.

announcement : PERHATIAN KEPADA PELAJAR YANG DISEBUTKAN NAMA SILA DATANG KE PEJABAT SEKARANG! bla bla bla..
nahh!! dapt hadiah eksklusif : rotan pd tapak tangan oleh warden, bebelan percuma dari pengurus hostel, borang kesalahan dari kerani pejabat.

*so kepada murid murid jangan ikot perangai ckgu yee! ingatkan dh selamat, sekali sekolah tepon asrama daaa..KANTOI~

No comments: