Thursday, December 09, 2010

hiburan hari khamis

hari ni 9 dec 2010,pada pukul 11:24 am..
1 message received

"Ni ayah lagi meminjam hp kawan, sila beli topup rm30, mesej shja nombor goresnya ke nombor baru ayah 0178907102. ayah lagi ad maslah kat blai polis, tak pyah dl tlpn,nnti ayah tlpn. cepat. "
sender : +6285242990248

lepas je bace mesej ni, teros t'gelak besar!HAHAHA.gilew ke ape??! kalau iye punn nak dapat topup free, jadi laa bijak sikit. jangan main tembak je. nak nak plakk kne kat org macam aku! boleh plakk arwah ayah aku hantar mesej?! sengal btol~

2 comments:

missleana said...

hahha... bukan kina pun kena hari tu...??
tgk metro hari ni, ade sal ni cover depan kot... ntah2 ko yg report x? hehehe

saya gadis baek :) said...

a'ah keyna pn kne gk ari 2..haha..
laa..dh msok paper dh?cpat tol dorang b'tindak..hehehe :D