Thursday, January 13, 2011

balek kelas, meronggeng kat bilik cik melah! heee :P

 memang macam batak laa kan. konon konon nak try shawl cik melah sikit sikit. ehhh, tiba tiba cik melah mula menunjukkan minat nak menjoin. hah, ape lagi. sesi syok sendiri pun bermula ! muahahahaha !! :PP

tiru gaye adek kecil laa konon! :D

membajetcomeldohh!

cik melah, ME, cik lyn.
 sempatt la kejap before balek umah, cik lyn entepremmm kan! huhu :)  nampak tak muka aku macam ade cahaya petunjuk ilahi lbeh? haha !

macam cacat kan? dah laa tembam, tembam, tembam pulak tuh! mwahahaha!!
oke sekian untuk entry kali nie. kau pikirlah sendiri nak buat ape lepas ni. aku taknak amik tahu :D
nak tengok cite NGANGKUNG.. beli dvd kat pasa malam tadi. cetakrompak sudah! bleyy gak tengok banyak kali. haha bajet berani laa kan! :D
 
babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. bagi pelempang kang! eh, apehal ngan aku nih? dah dah berambus!

4 comments:

diAry se0rAng sAia:) said...

omg!!cacat???
memang tepat!!
BHAHAHA

diAry se0rAng sAia:) said...

OMG!cacat???
tepat gile!!!
HAHAHA!!

fara keyla said...

oiii...santek la yang!
pkai! pkai! pkai! :)

saya gadis baek :) said...

diary seorang saia : OMG!!ade aku kesah!hahaha! kau pun macam cacat gak senanye. :PP
fara : heh? r u sure babe? nenek kott.haha :) btw, thx ya!