Friday, January 14, 2011

ohhtidak!kamutakpahamtausebenarnye.

tadi pergi jalan jalan. blogwalking.
jumpe satu entry kat blog nie.
OMG ! sebenarnye mungkin blogger kurang paham. eh tak.
mungkin die cakap bende yang betul tapi bahase agak kasar.
tentang cikgu. terase wohh! tapi tak sangat sebab aku bukan macam tuh :P

ye, memang kadang kadang ade betulnye. orang kat luar sane ambil jalan mudah profesion keguruan untuk selamatkan diri dari jadi mangse pengangguran. andd, aku percaye, kata kata tuh hanye boleh ditujukan kepada pelajar KPLI yangg sememangnye b'niat macam tuh. bukan semue bakal guru. dulu aku pun takde la baek sangat tapi tak laa teruuk sangat pulak. tapi sejak berkecimpung dalam kampus guru, memang aku dah banyak belajar benda baru yang positif. bak kate lecturer aku, kalau dibiarkan due orang yang tak kenal,bakal guru dan bukan bakal guru duduk minum sekali. cara cakap confirm b'beza. kite sendiri dapat bezakan sape guru sape tak.. so, actually it depends on ones. thank you.

2 comments:

simfonikasih said...

seseorg bakal guru@guru mempunyai jiwanya yg trsndiri...;-)

saya gadis baek :) said...

100% its a yes! :PP