Saturday, February 26, 2011

yeahh! saye dah berjaya!



u olls u olls!!!
dengan rasminya aku dh deactivate my FB account!
wahh, puas hati akuh! :P


actually, kali nie aku dan para peminat yang laen pun memang dah plan nak deactivate FB beramai-ramai untuk seminggu !
wuishhh!aku sahut cabaran ! macam tak caye ! :D
tapi, aku plan nak deactivate lame sikit kot. tengok la itupun kalau TAHAN !hehe :D
*cehh, dah macam hape je :)


so, kawan kawan yang bace nih, jangan ingat aku block korang pulak taw!
NO NO..takkan la aku nak block korang. aku kan sayang korang ! heeee :D


okey la okeyy la. nak siapkan assignment ! bubbyyyee !! :)

^_^"

4 comments:

simfonikasih said...

=)

saya gadis baek :) said...

:) jugakk.
tahniah utk awak jugak sbb dh deactivate sme2 ngn sy :D

simfonikasih said...

=)
smpai akhir sem, leh x?

saya gadis baek :) said...

boleyy saje KOT :D