Sunday, March 27, 2011

best moment ! :D

....assalamualaikum...
well hello there world!!
ceyy!bajet anwarhadi la pulak :P

okkay,,aku tahu post aku kali ni akan jadi agak 'ketinggalan zaman' sikit..tapi aku tak kesah, nak cerite jugak! :)
to be more ringkas dan padat, alhamdulillah batch aku which is sem 1 pismp telah berjaya menjalani SBE (school based experience) pada minggu lepas. yeayy!!claps claps! :D

banyak benda yang aku belajar even seminggu je aku masuk sekolah ! kerjaya guru nie nampak je senang kacang goreng, tapi padahal memang zasss! and yang boleh aku cakap,,

'memang patut pun  darah tinggi adalah penyakit yang paling sinonim dengan guru .'

tapi bak kate guru besar sekolah tue,,
mane ade kerja yang tak tension..it's all depends on us to handle it :D

today is sunday and i already miss my......erm, tak tau laa nak kate dorang ni students aku ke tak..more kepada adik adik kot? pon boleyyy!

Pemulihan students of 3 Pintar (2011)
rindu nak dengar diorang panggil 'cikgu...cikgu...' kat aku, cik syu n cik syida :D
sokey laa..harap pasni korang dapat catch up ape yang dipelajari dengan senang. 
kesian bila tengok diorang nie..bende simple pun susah nak ingat..A- Z pun ade lagi yang tak lepas..ari ni ajar, dapat..tapi bila esok tanya semule, dah x boleh jawab...

"ya allah, berilah akal fikiran yang pintar kepada pelajar- pelajar pemulihan ini supaya mereka dapat mencapai kejayaan berkat usaha mereka..aminnn "

assalamualaikum :P