Thursday, March 31, 2011

.candid.

tiada apa nak di cerita.
dan tak perlu kata apa- apa :D
SENYUM sahaja.

tapi

ada something yang nak dikongsi.
which are..............
gambar- gambar candid sepanjang di Langkawi hari tue.
sorry gurlfrenssss! :P

are you ready kids???
haiyai kapten!
i cant hear youuuuuuuuuuuuuu
haiyai kapetennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

go!!



cik syida :D

cik milah :)


cik ckin :P

cik lyn :D

cik syu :)
cik ozie :D

para peminta penampar !

okayy the end. hidup kat Langkawi selama seminggu memang best! apalagi tunggu?? g la Langkawi !
aku promote nih, aku promote nih. aku sayang Malaysia !
apa kena ngan aku ? dah kenapa pun tak tahu. semangat patriotisme dalam diri macam banyak je saat ini. perghh 'saat' ? tak blahh.
-out-

2 comments:

mila lalola~ said...

hodoh la weyh!!!!!!! buang!!!!

saya gadis baek :) said...

xdela..
sume pic yg aku letak tuh ok ape..
candid yg comel ;P