Monday, March 14, 2011

ohh Bagan Nakhoda Omar si pantai tidak bercecair :D

assalamualaikum peeps !! okeyhh hari ni aku nak update citer pasal kitorang gi jalan jalan semalam :P
ce citer ce citer...
almaklumlah, bile bawak balek orang utara datang sini, semua benda rasa nak tunjuk kat diorang..
"haa, itu sekolah agame adek aku, itu sekolah aku dulu, ni la pekan, tu la pasar malam,meh la rase ni namenye pecal,  ni la kedai tudung murah- murah, ni la kedai jual beg cantek, tu la kedai kerepek, ni la bla bla bla...."

dan semalam, puan ibu bawak diorang ni jalan jalan ke BNO..atau Bagan Nakhoda Omar.. kalau nak tahu, BNO ni dekat ngan Politeknik jugak..so kalau rase rase ade member kat poli, boleh jugak la singgah umah saye ! :D
BNO ni lebih kurang macam Pantai Morib je..air surut..ikan belacak banyak la!hehe..tapi kalau pergi jalan petang ni sini, memang 'suasana'..



muke BURN..nampak tak bermaye!ececeh!!



ewah ewah..tunJuk tunJuk pulak.yang aku ni tengah tunjuk shawl aku, kau nmpk tak?



ye memang. aku puas beli barang baru, adek adek aku pulak puas gune barang aku.hadoii,,naseb badan !HAHA..

cik syuda :)



cik syida :D



okayy memang aku gemok.haihh~



tunggu makanan :P



lepas penat jalan, lepak la ape lagi..pekena ABC pun sodapp! :P

dan juge mee udang banjir ! :P

*ohh, nmpk udang 2 ekor je? maaf, pembanjiran udang dah berlaku dalam perut aku mase ni!hehehe :P

yeahh!itu sahaje laporan dari saya! tomorrow will be a new day. tengok jela ape yang jadi pulak. okay!! :D
-OUT-

2 comments:

thoha said...

best nyee..

saya gadis baek :) said...

mmg best pun thoha..
lg2 kalau jln2 waktu ptg..
ade rezki mai laa..
hehe :D