Friday, April 22, 2011

bunga rampai ditabur- tabur..lalallala~


.assalamualaikum.


UNDANGAN MAJLIS PERKAHWINAN

relax.. relax.. bukan aku..but my abang besar :D


untuk tumbesaran, sila tekan 'ctrl + left click ' pada gambar.

kepada semua kawan- kawan yang mengenali saya, anda semua dijemput hadir ke majlis perkahwinan abang saya pada
28 Mei 2011
di kediaman kami
-seperti yang tertera di atas-

ketidakjelasan maklumat, sila hubungi saya dengan menghantar mesej / call / meninggalkan komen.

sekian TERIMA KASIH :P

*ohh, malam tadi aku pun baru settle maen kawen kawe dengan para peminat. sangat kelakar ! 
HAR HAR HAR :)


2 comments:

Lyn Zulfa said...

ble nk update blog sal hang kwen plak???hahaha

saya gadis baek :) said...

ttttttttt!!!!
relax laaa..
3 more years to go..
time tu yg betul2 punye aku letak!huhu

law nk letak yg buat ary tu, xsyok..sbb bkn lelaki original!hahhaa :P