Friday, April 22, 2011

cik lyn,sila baca nih ! HARAP MAKLUM !

assalamualaikum

eh, jap ! kau tak rasa bangga ke aku tulis blog kali ni khas untuk kau?HAHA
well tak perlu sangat kot.
ni nak habaq.
pasal FB tuh, sumpah bukan aku yang buat!
kesilapan lagi. tapi aku pon musykil.

so skang aku dah tukar password
and kalau lepas nih FB aku ada balek, aku pun tak tahu sebab apa.
haihh.

*masalahnya sekarang ni perlu ke aku blogging semate- mate nak gtau kau ye?
memang bilik kau 8 batu dari bilik aku.
HAHAHAHA.
out.

2 comments:

Lyn Zulfa said...

hairan la..nape ko perlu explen kat aku?? ahahahah....

saya gadis baek :) said...

sebab hanye kau satu- satunye orang yg mempersoalkan FB ak tadi.
kau post kat wall aku sampai 5 kali kot?
"adakah ini juga satu kesilapan??HAAHHAA"
pergghh, seolah-olah satu penghinaan buat aku!ceitt!huhu