Tuesday, April 26, 2011

eh eh muka dia ada dua talam la..seram!


assalamualaikum

tajuk mesti kena 'keren bangat sih' !

emphh, isu hangat hari ini ialah pasal konflik kawan kawan. 

sebab musabab : takde orang inform yang kelas takde dan students perlu ke library.
yang aku pelik : 7 orang pelajar dah sememangnya ada kat library. termasuk akuh :P
perasaan orang yang aku pelik : kecik hati sebab takde orang inform. bukan aku dah cakap ke yang ni?hehe.
haih, pelik betul dengan sikap manusia. benda yang kecik suka besar besarkan. relax sudah. aku tak rasa apa pun. padahal aku pun terlibat kot. tapi aku ok je malah sangat suka sebab tak payah nak susah susah masuk kelas yang panas. lagi best duk library. ade ekon, sejuk, selesa, boleh cuci mata. tetttt! :D

yang herannya apa yang nak terase hati nye? aku tak paham lah. serius.
dah la alasan nak tarik muka memang macam dah tak logik. pastu nak kecoh pulak kat FB menurut kawan- kawan kata orang ni salah, orang tu salah. 
ape ni ape ni?

musykil aku dengan situasi sekarang ni.

.
noktah kepelikkan
[*_* ]"

4 comments:

Pinky Angel said...

slalu jd kt akak dulu time study.. tension je. sabar k? :)

saya gadis baek :) said...

erm tu lah..
sabar jela :P

Ieyka said...

OOOoooo suka p library sbb nak cuci mata yew... sungguh nakal anda.. :p

saya gadis baek :) said...

yela..awak xperlu cuci mata dh..
dh ade yg tunggu!kui3 :P