Saturday, April 09, 2011

meroyan !

-bahana assignment-
KATENYERRRRRR~



ni la meroyan name dy...wuuuuuuu~
blahh ! tak suke.
actually, aku nak gtaw yang aku lukis ni gune Paint.
haha takde pasal tibe tibe nak gtaw orang.
dah la hodoh. aku tahu. 
tapi yang hodoh tu lah seni. kau yang xtahu.
wekkk!
okkay jangan pelik. memang aku tengah pening !
malam ni nak print assignment. yeayy!!hebat tak aku?
dah kalau esok mmg kne hantar, bila lagi aku boleh print ?
cakap nak lebat. ok aku diam.
nak pergi basuh baju la. 
(*_*)"

2 comments:

missleana said...

ozie:: nak jadi macam tn hj khalid ea?? try la.. buat pokok2 yg cantik 2.. yg ko buat ni pun cntik..seni itu indah..=)

saya gadis baek :) said...

kwang kwang kwang..
niat hatinye begitu lerr..
syok tauu gune paint.
boleh release tension!huhu :D