Saturday, April 02, 2011

oh my lady ! :D

assalamualaikum :)
aloha !!!!!!!!!!
hari nie aku nak menunjukkan ketidakpuasan hati aku pasal diri aku sendiri.haishhhh !
its about...tuh,mcm tajuk kat atas tuh.

.oh my lady.
ape tu?
      lady bug?    lady gaga?
      dutch lady?       intan ladyana? 
   hey ladies?
huh, semue salah lako ! ececewah,,tertubik bahase pantai timur pulak. heee :P

ohmylady adalah sebuah drama korea. yang dilakonkan oleh seorang aktor hemmmsemmm! phewwww~
suke betul :D


kan hensem kan?


tapi masalahnye sekarang ni,, kenapa bila tiba musim assignment, time tu laa aku beriye- iye nak tengok cite nih? padahal dah duk lame berhabuk dah dalam folder laptop nih ! hadoiiiyaiii~

bukan senang nak adapt masalah ni. jadi macam ketagih gile kott. lepas satu episod, ase macam nak tengok kejap je episod lepas tuh..
tau tau.. eh, terlajak pulak. abis satu lagi episod !
dushhh! sedar diri sikit cik ozieyana ( seorang kakak senior telah mempercayai bahawe name penuhku adalah itu. kwang3... ) oiiii. lagi 3 tasks tak siap lagi !

okeh, habis sesi meluahkan perasaan.

No comments: