Wednesday, April 27, 2011

pengalaman mengajarku



assalamualaikum

cewahh, tajuk haruslah sastera. aku kan anak melayu :D

sejak kebelakangan nih banyak benda benda paranormal semakin menjadi jadi kat persekitaran aku. biase la kehidupan asmara. eh eh asrama :P

nak kata aku ni berani sangat tuh, tak jugak sebab aku still ade rasa cuak cuak jugak bila macam macam benda jadi kat depan mata aku.
ada yang kena sampuk lah, nanges takde sebab lah, wuuuu seriau you!

macam yang baru jadi semalam. aku bukak pintu bilik aku dah boleh nampak apa yang jadi. 
dengar dengar pulak cerita dari mulut kecik cakap banyak yang lain. 
perghh memang terbaik !

esok pulak, rumet aku dah nak balek rumah untuk 4 bulan.

       empat !
                        empat !
empat !
          empat ! 
gila kau. mau tak mau aku kena pindah bilik secara haram ke bilik yang lebih dekat dengan para peminat. yeayy !

malam tadi cakap tepon dengan puan ibu. puan ibu kata banyakkan baca yasin dan doa. 
anddd solat jangan tinggal. 
baek ibu  -_-"

so sekarang, aku kena lebih alert dengan setiap tutur kataku sastera lagi okay! jangan nak capoi sangat. 
tapi dalam masa yang sama aku kena belajar supaya jadi kuat sikit. 
jangan takut sangat. nanti benda tuh lagi suka. 
betul ke ek? 


erm, tadi presentation EDU 3102 , group saya dapat markah 47/50. 
okkay kan ?  
thank you guys! best dapat bekerjasama dengan korang :D

till then, bubye ! :P

2 comments:

Lyn Zulfa said...

ozie penakoootttt!!!

saya gadis baek :) said...

wekkkk!
biarlahhh penyibuk!
tahun depan tak takut dah...