Sunday, April 24, 2011

puan.encik.puan. bagi saya A okayy ??



.assalamualaikum.

alhamdulillah hari ni dah dapat jawab 3 paper sekaligus untuk UAK dengan jayanya!
jaya ke? insyaAllah :P

first tadi jawab paper TITAS. soalan agak okayy! soalan senang sangat tapi jawapan.. heeeee :D

second paper PENGURUSAN GERKO. geram je, dah study semangat semangat malam tdi pasal kedudukan dalam majlis, tapi time jawab tadi tba tiba kompius. hasilnya, aku jawab D. okayy dah satu salah!
redha redha :)

third jawab paper ELP. hamagahhhh! soalan esei senang tapi idea tak terkeluar pulak !mebi sebab di petang hari KOT !haih. tapi boleh la jugak jawab kan :P

so sekarang, tinggal nak settlekan lagi satu assignment. REFLEKSI mr J..and then boleh la horeyy horeyy ! :)
tak payah nak horeyy sangat la exam bulan depan!

okay nak makan KFC. bai ! :P

5 comments:

simfonikasih said...

alhamdulillah.. musim asgmnt berangkat prg.. exam mnnti..:-)

saya gadis baek :) said...

alhamdulillah jugak :P
gudluck yew! :)

Lyn Zulfa said...

nah! saya bg A utk 3 subjek ni..
dah p jauh2 jgn bising2...hahah

simfonikasih said...

=)

saya gadis baek :) said...

lyn : ceis ! A dr ang xde mkne utk ak..tp law ak yg bg 'A' kat ang, br la ade mkne kot?? :P

SK : :) jugak lah? hehe