Sunday, May 29, 2011

all i want is YOU :D



assalamualaikum

you?siapa you?
HAHA ce teka ce teka?
'you' is averysuperbfreetimetorelax!
ahhhh!!!bahagianya dapat rehat setelah berpenatpenatan selama dua hari :D

okay taknak cakap banyak sangat.
jom tengok gambar?
taknak tengok pon boleh! :P





nmpk buah tembikai tu?sy yg carving..hehehe *kembang kembang!






and the best moment bila i dapat jumpa semula my adopted family setelah 9 tahun tak jumpa! :D

lame giler tak jumpe! :(

andd satu lagi perkara yang terharu giler ialah..
mase abah nak balek tu,dia pesan something kat aku..

"dah nak jadi cikgu ni,kalau boleh cari cikgu jugak..senang..blaja elok elok..pastikan jangan sampai terkeluar..dari dulu lagi abah memang selalu doa zati dapat jadi cikgu...satu lagi,nanti kalau dah ada yang berkenan,cepat cepat telefon abah..bagitau nama dia kat abah,nanti abah tolong baca,tengok tengokkan,,betul ke tak dia ikhlas.."

adusss,tacing aku dengar nasihatnasihat abah :'(

okayy then!
semoga ketemu lagikkkk ya!!
:D

6 comments:

incik said...

cantiknye baju pengantin tu...dress ala jubah yg menarik!

izzatizamburi :) said...

tu la kan?
mcm sopan je!hihi :P

mila lalola~ said...

aku mcm nak nanges dgr nasihat abah 2..

izzatizamburi :) said...

aku ni ha..
dh terkedipkedip mate dh
nk tahan air mata dr kua..huhu
:'(

Lyn Zulfa said...

santikkk la itm putih..misai tu x tahan.hehe
eh, gambo last tu ibu ko nagn ko ek? berisinyew.hihihi.

izzatizamburi :) said...

biaselaa kate polis!hahaha :P
erm,yepp!ibu aku..berisi kan?
dy pn ckp cmtu gk..ngh bhgie kot!huhu :D