Tuesday, May 31, 2011

berbaloi baloi ~


assalamualaikum :D

papaku pulang dari kota,
papaku belikan kereta,
lalallalallalala~
*dh sudah sudah! tak payah nak bajet comel nyanyi lagu tu pulak!

okay.straight don't belok belok!
actually cek nk habaq nih..cek baqu ja balik ni ha..
p tengok ceghita KARAK tadi..
 
kenape lari....?kata beriman~~


dengan?
jeng jeng jeng..
*suspen suspen!hehe

opkos dengan my family laa siapa lagi???
yes,i'm a famillygirl.
cewah cewah :D

erm,,kalau nak bagi rating cite ni,,
aku boleh bagi 75% jela..
best la jugak
ade seram,ade kelako,ade sweet (aww!shahir hensem!), ade meluat siket :P
tp overall mmg berbaloi la jugak!
*walaupun aku dalam ketakutan masa tengok cte tu tadi!huhu :P

so, kalau rasa nak lagi feel boleh tengok cite tu kat wayang..
tapi kalau nak bajet,tunggu cetakrompak sudah!
*mcm yang aku selalu buat!haha :)

okayy la,nk layan FB pulak!
daaa~

2 comments:

.syafiqahsufian. said...

oz, aku tgk tak best . HAHA.

izzatizamburi :) said...

aku tgk best je?
alaa lgpun tiket org blnje,,
best x best,aku tak rugi pun :P