Wednesday, May 18, 2011

EXAM? ape tu? ape tu?


 .assalamualaikum.

setelah sekian lama tidak menjengukkan kepala,memenatkan jari menaip,memerahkan otak berfikir
hari ini aku datang untuk mengadu nasib!
uwaaaa!!!!
esok exam, meyh!

APA ITU EXAM?
exam tu kan, macam bila kau jalan ke arah dewan peperiksaan ala-ala ilmu penuh di dada
hati kau rasa berdebar bila tengok orang lain buat muka slumber
tangan kau sejuk macam baru pegang ais
bila kau masuk dewan tu kan, akan ada orang yang letak sejenis lampiran di depan mata kau dulu
then lepas dia kata...
.
.
.
.
"GO!!"
kau pun dengan semangat mencurahkan segala isi otak yang sudah selama seminggu macam duk berpusing pusing dalam kepala.
haaaaaaa..itulaa exam!
cepuk kepala!!

okayy guys.
untuk pengetahuan anda anda,esok saya akan menghadapi exam.
cuaks! cuaks!




aura mai dah..  ~


 

kepada semua kawan-kawan
mari kita ramai ramai mendoakan kejayaan kita bersama ye!
semoga dapat menjawab soalan dengan tenang....

jangan lupa!
.ingat mak ayah di rumah.
.tetapkan niat untuk berjaya di dalam hati.
.baca doa sebelum mula menjawab.
.baca soalan ,jangan main terjah je!.

semoga berjaya!!!! :D

*harap-harap semuanya okayyy! ^_^
amin~

4 comments:

fara keyla said...

gd luck sygg..:)
all the best k?
make ibu proud!

izzatizamburi :) said...

insyaallah dear!
tlg doakn sy ye! :)

[S 0 y A][G 0 r g E 0 u S] said...

gud luck syg!!!

izzatizamburi :) said...

tq2!!
doakn aku ye!smlm paper falsafah mcm dh kantoi :(