Thursday, May 26, 2011

wedding preparation saya ! :D



assalamualaikum

ohh silap silap! 
wedding preparation saya PUNYA ABANG!heee :D

ohh gila penat! tapi sumpah best :P
sampai sampai je rumah pagi tadi, tak rehat langsung.
terlalu banyak kerja yang tak settle lagi.
kejap kejap ada barang tak cukup,
kena keluar pergi beli barang pulak.
baru je melangkah kaki masuk ke rumah
"deq, pergi beli ais jap.."
maka keluarlah pulak aku ke kedai..haih~

takpela takpela. bukan selalu :)
lagipun ini first time kenduri sendiri ! huhu :D

dan inilaa sikit sikit gambar yang ada sepanjang preparation yang dilakukan hari ini....

doorgift punya la banyak! dah macam kedai runcit punya kotak kotak :)
pelamin anganku musnah.HAHA. pelamin yang belum siap dicipta :D
bilik pengantin yangg tak siap jugak :P
ini pun tak siap jugak ! HAHA .

kesimpulannya memang semua benda tak siap lagi. hwahhaha :P
okey la sekian laporan hari ini.
babai! XD

4 comments:

syafiqah zulkifli said...

cntik sgt2 tema hitam putih..skeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..=)

izzatizamburi :) said...

2 la..nmpk sweet jugak!huhu :P

Miss ieDa @ dato' siti said...

xdak gmbaq langsiaq ka??ooopppsss...langsir pengantin...nak tngk..huhuhuu

izzatizamburi :) said...

alamak..nty laa tgk kat album kot2 ade yg terselit gmba langsir..hehe :P