Friday, June 24, 2011

alhamdulillah aku bersyukur ya allah !

.assalamualaikum.




alhamdulillah semalam aku dah cek online result untuk sem ni. walaupun aku tak dapat the highest pointer, aku tetap bersyukur !alhamdulillah jugak sebab semua students dalam kelas aku dapat 3.00 ke atas.well done,guys! :D

sebelum result keluar, aku betul betul tak yakin aku boleh dapat 3.00 sebab soalan agak susah kot. puan ibu kat rumah tu pon dah siap gabrah semacam jeww.hehe sorry bu for making you feel dat way! :P
erm,,lepas ni serious aku takut nak main main lagi. aku dah rasa betapa cuaknya bila orang lain cakap pasal kesan buruk tak lulus exam !huh~
dan betapa jelousnya bila tengok result orang laen yang ada dapat 4 flat!gila hebat doe~
papepun, aku yakin ni semua pengajaran untuk aku dan kawan kawan yang lain :)

amin amin ya rabb ! :)

11 comments:

.cikfieqa. said...

oz, congrats :)

izzatizamburi :) said...

hihi, thx dear ! :D

simfonikasih said...

alhamdulillah..
tahniah!!!

izzatizamburi :) said...

alhamdulillah..
sk pun same,tahniah !
lagi hebat dr sy tuuuu! :D

nemo.orange.inani. said...

wahh, terer gilo hampa ni. tahniah2. :)

simfonikasih said...

alhamdulillah=)

fara keyla said...

congrats! happy for u sygg..:)

izzatizamburi :) said...

nemo : elehhh,,hampa pun sama ja...ang lg laa hebat!btw,thx! :P

SK : :)

bff : thx my dear! :)

simfonikasih said...

=)

Nur Iradah AzAmi said...

waaaaaaaaaaa~!!! congtz! ^^

izzatizamburi :) said...

tqvm erod!
kos aku senang jewww bkn mcm ko..
dentist wannabe tuh! :D