Friday, June 10, 2011

automatic kau nampak handsome dan osem ! :D



assalamualaikum

motif aku berblog hari ni adalah untuk membincangkan soal lelaki
almaklumlaa sejak cuti ni, banyak tempat jugak aku keluar berjalan ngan family, membe mahupun cousinz.
anddd baru aku perasan banyak betul lelaki  peliks peliks kat luar tuh..HAHA

okayy sebenarnya intro macam xkena la hoi !
aku just nak cerita pasal lelaki hensem dan osem pada mata akuh..

actually bagi aku, seseorang lelaki tu tak perlu risau bila dianugerahkan rupa paras yang tak menawan atau senang cite macam muka tak siap laa. hehe :P
sebab bukan semua perempuan memandang rupa paras okayy!

-bagi aku, lelaki yang ada ciri-ciri di bawah dah cukup osem dah-

(: menghormati orang tua tak kisah la mak kau ke mak aku ke makcik ke pakcik ke jiran sebelah rumah ke yang penting lebih tua.

(: tidak MEROKOK! kan elok kalau duit nak beli rokok tu disimpan?kumpul berapa tahun, dah boleh dapat kereta sejibik!hehe :D

(: sentiasa menjaga kekemasan segala jenis rambut. sideburn harus pendek. jambang mambang harus sentiasa di adjust. sebab serius serabai kalau biar panjangpanjang! tapi kalau ada kumis siket, osem jugak. heee :P

(: suka pakai kaen pelikat + baju melayu bila nak ke masjid. auuwww aku terpikat dol !

(: pakai songkok atau kopiah bila solat .

(: salam cium tangan dan laga pipi dengan emak bila nak keluar atau pulang dari mana-mana

(: berpandangan jauh dan matang. takde la semak pikiran selalu sebab pandai cari jalan penyelasaian  :P

(: FAMILYMAN . ganteng banget sihhh !

(: suka tersenyum . baru laa orang tak takut nak dekat kan ? :P

(: pandai buat kelakar yang menyenangkan hati. kalau lebihlebih sangat pun, meluat jugak jadinya!

(: caring gila kat pasangan tapi tak tunjuk sangat. haa yang ni memang sweet! auumm!!heee :D

(: ringan tulang. kalau muka vouge-da-vass tapi pemalas tak bagus jugak..hm~

(: pandai bagi nasihat

(: melindungi bukan mengongkong pasangan

kalau nak list kan, sampai esok lusa tulat tunggang terbalek pun tak habis! tapi serius taww, nak jadi lelaki yang hensem dan osem tak semestinya kena ada badan yang sasa macam ini
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
geli mak tengok pic ni nyahhh~
ahhh tak payah! badan macam Aaron Aziz cukop!HAHA takde lahh! badan camne pun tak kesah asalkan dalaman dah hensem :D

*sape sape ade terjumpa kaum adam yang mempunyai ciri di atas, sila rekemen kat saya. nak pergi masuk meminang! HAHA :P  serius perigi cari timba kan?
ahh kesah apa,, bak kata Diana Amir dalam cerita 3,2,1 Cinta yang bakal ditayangkan di pawagam pada 16 Jun ni..
"hensem doe timba aku!"
:))

daa~


10 comments:

Miss ieDa @ dato' siti said...

aku tau..hahahaha..kn aku dah penah rekemen..kui3...depan mata ag...aaauuummmm...

izzatizamburi :) said...

ahhh merepek la kau ni..
huhu :P

Miss ieDa @ dato' siti said...

aaahhhh...aku lak merepeknya...hadooiii..kta suh rekemen..kui3

izzatizamburi :) said...

haha tak payah laa..
aku tak caya rekemen2 nih..
let it come naturally!cewah!! :P

[S 0 y A][G 0 r g E 0 u S] said...

hahahhah terbaik lah ozzie

izzatizamburi :) said...

btol kan? :D

Lyn Zulfa said...

amboiii..pandai bg hint nohhh..hahaha

izzatizamburi :) said...

mne ade aku bg hint..
kat sape??
takde laa mmg dh pk btol2..suke laki mcm tuh!huhu :D

missleana said...

waahhh... suka3...

izzatizamburi :) said...

wahhh missleana suka?
miss ozie pun suka jugakz! :D