Tuesday, June 28, 2011

okay sekarang dah ada idea! *boleh jadi tajuk jugak ek?erkkk takpaham*


assalamualaikum
*kalau iye pun tengah semangat nak tulis entry,salam wajib bagi :)*

entry kali ni,aku nak list out perkara perkara yang aku perlu buat sebaik sahaja nk jadi cikgu,perkataan kena skema dapat elaun nanti ! :D 

haaa!mesti ada yang dah salah sangka ngan aku? sorry laa plan kali ni, nak enjoy enjoy NOT INCLUDED! insyaallah.tapi taktau la pulak kalau terINCLUDED last minute!heee :D


dapat je elaun nanti :

(: keluarkan rm500, bank-in ke akaun Tabung Haji. bagusnya aku,,fikir masa depan kan?hah,sorry!bukan sebab tu. sebabnya hari tu takde duit so TERPAKSA keluarkan duit bank tu dulu dengan niat dapat elaun,nak ganti balek!hehe.

(: asingkan sejumlah duit seperti yang disarankan oleh puan ibu. kegunaan masa depan :)

(: mahu beli sportshoes baru sebab sportshoes lama tapak dah nak tercabut!hadoiii~ okayy yang ni kalau nak ikutkan boleh je beli sekarang, tapi still tak boleh jugak.nanti bajet lari :(

(: nak beli printer. kegunaan jangka masa  panjang.PERLU !

(: nak beli kasut kuliah yang flat ! payah la nak guna kasut tumit jeww g kelas.penat tau tak?nanti dah jadi official teacher baru laa boleh beriye-iye kan? sekarang tak perlu lagi :P

(: nak beli handphone yang power sikit boleh? tapi yang ni macam tak nampak sangat kepentingan walaupun mmg ada kepentingan. sebabnya sem ni memerlukan banyak recording tentang sounds. alam laa, haiwan laa, ape laa.. yelaa,memandangkan sekarang ni 70% of my classmates guna hp torchlight kowt! sejenis jewww semua.aku pun dh musykil nak record guna apa. hmm..yang ni KIV dulu laa,kalau betul betul perlu baru nak beli  >.<"


rasanya itu je kot buat masa sekarang. nanti dah ada benda baru yang penting,aku list out lain. harap harap boleh ikut plan nih :D

*notakaki: agak agak kalau pengarah or timbalan pengarah baca entry aku yang ni, dia cakap ape? hehe :P

5 comments:

missleana said...

ozie:: nak beli printer roger2 aku taw.. lepas survey2 harga mai jumpa aku tanya harga.. di jamin harga memuaskan...hehehhe

izzatizamburi :) said...

wah3..dh jd dealer dh skrg..huhuhu.okayy2 t aku gtaw ko ..thx :)

nemo.orange.inani. said...

n jgn lupa blanja si junior gajah tokmiauuuu ni mkn sama tau. hai kak ozie. :)

Azie Haryanis said...

bagusnya dh merancang.. memamg tesco la.. haha:D

izzatizamburi :) said...

nemo : eeeiiii,prasan la dia nih!huhu..blnja?boleh..TAPI kamu kne la blnje 'akk' dulu!HAHA :P

azie : eh,pasti laa..nk kawen cepat!erk,,boleh tak camtu??muahahahha!! :D