Thursday, June 16, 2011

WAD what a day !





assalamualaikum

malam tadi g usha gerhana bulan. cik rezzzza laa,iye iye suruh aku tengok luar.mula mula aku macam cuak jugak 

"bia betol dy nih,dh nak kul 2 kot !"

fine aku tak pegi. tapi dah kalau namanya izzati zamburi, tak sah kalau tak rasa curious !

hold 'ctrl' n tekan right click utk lebih clear :P

mana tak curious? dah kalau sampai ayam kat umah dy pun berkokok?ini tak boleh jadi ! so, dengan beraninya aku bukak langsir bilik. tak lama pun, kejap kejap jeww!cuak jugak takut laen pulak rupa bulan yang aku nampak!hehehe :P
okayy mmg betul pun.dah macam subuh nak dekat pagi.terang benderang jeww kat luar :)


*******************************************************



so, lepas settle wish birthday kat birthday girl n birthday boy, aku pun masuk tidur :)

habis lah cerita WAD what a day aku..HAHAHA mesti tak rasa berbaloi bila baca kan ! :D
AAK? ade aku kesah? :P

notajari : sejaksejak dah pandai buat prt sc nihh, rasa macam best jeww nak guna selalu! :)

OK laa NOD ! nak out dulu! *elok laa semua ayat kau nak singkatkan*
daaa~

2 comments:

Lyn Zulfa said...

hhahaha....cam gempak je msa bca mula2 ayat tu dah nak jeles dah! tgk2 x g..haha..xpa2 kat luar tingkap pon jd la.hahaha

izzatizamburi :) said...

hahahha yes ade jugak org tertipu!hohoho :D
i x pegi la nyahh..xde org nk join!kui3 :P