Saturday, June 04, 2011

X-MEN vs KungFu Panda.


assalamualaikum

huhh penat!
just came back lepas ber'dating' kejapp dengan incik anep bengong~

oopss!bukan boyfriend mahupun scandal okayy!
just a friend. a close friend of mine :D

bukan selalu dapat hang out samesame.
sekali lagi dimaklumkan cuti U and IPG laen laen :P
*redha~

so,seawal pukul 10 dah gerak keluar rumah.
cadang nak tengok cte KungFu Panda



boleh pulak mase fikirfikir tuh

"aku rasa kita boleh tengok KungFu Panda doe!jimat siket.bayar untuk aku sorang je.untuk kau sah sah free,sebab kau pelakon utama "

what-the-fish??

****************************

namun disebabkan niat nak sakitkan hati aku, Allah tu Maha Mengetahui.
yg available just X-MEN je!wakakaka :)
so,,layan jela..

erm not bad la..just awalawal macam bosan siket.
dh sampai klimaks,mmg best ah! :P

****************************

then,pergi Giant pulak.
beli barangbarang nak balek U c anep ni haa.
serius macam zaman budak sekolah.

yang geramnya,lepas solat zohor boleh pulak sandal aku putus!
tak pasalpasal melayang rm30 aku~

****************************

before balek , gi Secret Recipe kejap
lepas beli kek take away,balek la kitorang~

*gambar takde langsung!lupa nak ambil.
ohh sepatutnya ada,tapi gamba curi curi aku duduk sebelah patung Panda!shitto giler!~

kesimpulannya,terisi jugak waktu cuti aku siket :P
erm,,cik aen kje,cikgu fadhli pulakk kje nk nyombong je cuticuti nih. nak tak nak,keluar ngan c anep ni pun kira jadi laa!huhu :P

DATSEOLL FOR TODAYYY.
baibai ! XD

2 comments:

fara keyla said...

dear,wht do u mean awl2 cte x-men 2 bosan?
dri awl smp abes best kott..huhu

izzatizamburi :) said...

haha okayy sbnarnye mmg best pon!
maybe sbb aku kebosanan kot?xde geng nk ckp2..hahahha..yelarr mmbe sblah syok tgk cte tu.. :D