Wednesday, July 13, 2011

friends forevahhhh !!!

.assalamualaikum.

gambar blur 1

gambar blur 2


hari ni 13 julai 2011 bersamaan hari rabu maka genaplah 2 tahun batch aku duduk bertapa bagi meresap jiwa guru dalam diri di IPDA terchentaaa ini :)

aku? sorry tak tersenarai.
hm, saya budak second intake dulu,so 10 ogos nanti baru genap dua tahun saya di sini :'(
ohh tapi takpe tak kesah pun lahhh :)

congrats guys! tahniah sebab dapat naek degree dengan jayanya. semoga maintain and kita semua dapat grad sama sama 2014 nanti !

lepas tu boleh laa buat record siapa dapat anak dulu !hah start over dah!huhu :D

semoga persahabatan kita berkekalan sampai bila bila !love kamu semuassss! >.<

notakaki : ohh sorry lagi sebab gambar blur. amik dari fb kawan tadi :)
nanti dah dapat yang formal punya, saya upload laen yewww!heee..eh esok saya ke Langkawi tawww. alahai tapi bukan untuk bercuti pun. hmm :|

2 comments:

Ieyka said...

kita tgk ek, sapa yg dpt anak dulu... hehehehe.. (gelak nakal)... ngeeeehhh3... :p

izzatizamburi :) said...

awk kut?
sy laen laa still xde calon lg :P