Sunday, July 24, 2011

kisah dongeng sangat.......


assalamualaikum

aku ada seorang kawan. dia ni tak pernah bercinta. bagi dia kalau kapel kapel ni bukan bererti cinta. boleh pulak camtu kan? tapi aku macam setuju jew dengan dia.HAHA.

nak dijadikan cerita, satu hari dia kapel dengan seorang lelaki. kawan aku ni punya la dah simpan hasrat hati yang dia taknak kapel laen dah. biar jela kapel dia yang tu jadi special sikit. jadi orang last dalam senarai kapelss dia. tut tup tak berapa lama aku dapat tahu dia dah break up pulak.

tak lama lepas tu aku dapat tahu dia ada minat seorang jejaka ni. aku tengok biasa je. yang dia ni pulak dok kata jejaka tu baek la, nampak ganteng lahh, macam macam. aku diam jela. at the same time, aku suka je sebab at least dia dah boleh lupa kekasih lama dia tu. tak payah aku nak bagi kaunseling. dah la aku pun tak mahir bab cintan cintun nih :)

ni tadi dia call aku. dia cakap ex kepada ex dia pulak dah break up. then aku tak amik port pun. so?

okay rupanya aku ni hati kering. aku tak paham yang sebenarnya kawan aku sedang sedih sebab dia sebenarnya masih berharap dengan lelaki tu. hadoiiii. aku pun dah pening nak buat camne. sorry kawan sebab tak paham awak :P

so, lepas dia dah cakap macam macam,aku pulak melalut nasihat macam macam.

yang peliknya sekarang, gugurl tu pun satu. perlu ke nak mengadu dekat ex kalau dah putus dengan boyfie baru? macam tah pape. kesian kat kawan aku!haihhh.

notakaki : terasa macam doktor LOVE pulak!haha. okay kesimpulannya memang aku rasa benda cintan cintun ni macam fairytale jew. KISAH DONGENG sangat :D

4 comments:

Fara Amny said...

sebab gugurl uh, still mengharap kat ex dia kowt. kalau ta apa function dia nak bagitau kan. dua-dua senget. hehe :)

izzatizamburi :) said...

kan?tp gugurl tu yg mcm sengal.
tp kalau lelaki 2 pn nk balek,mmg sah la dua2 senget!kan2?haha.ntahlaa msalah depa nih~

Pinky Angel said...

smtimes kita kena jmpa few wrong peoples b4 meeting the right one! akak dulu ex ada 7 ke 8 org..then last2 dpt jugak jmpa my other half ni. Nasihat kat kawan tu, baik terus terang je. kalau masing2 pendam isi hati lama2 mkn diri

izzatizamburi :) said...

ea?
okayyy sy gtaw dy nty!
berguna ni sbb dpt dr org yg dh berpengalaman :P
thx :)