Wednesday, August 24, 2011

untitled.


assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuhhhh.

saya sudah berpuasa selama 24 hari termasuk hari ini. ohh tak sangka cepatnya masa berlalu. pagi bangun sahur, pergi kelas, balek kelas, berbuka. hari hari rutin yang sama sampai tak sedar dah nak raya rupanya! bestnye bestnye! tapi sedih jugak sebab ramadhan dah nak habis. 

emphhh.. kesian ayah kena pulang semula :(

**********************************

nasi impit kuah kacang ayam, lemang, rendang , kuih sarang semut, kuih batang buruk, kuih chocolate oat, kerepek pisang, kerepek ubi, kuih tart, kuih semperit, kuih cornflakes, kacangkacang,rumah terbuka,jamuan raya bla bla bla.. 
HA TIBAI LA KO MACAM MACAM SAMPAI SEMBELIT!

esok malam nak balek selangor. weee~ tapi aku musykil sekarang, mana pulak dah aku letak tiket aku tuh?
dalam purse takde. ah sudahh ! okay laa out dulu. nak cari tiket jap. jangan buat gila wehh!doakan aku berjaya jumpa tiket tuhh. (-_-)"

assalamualaikum :D





No comments: