Saturday, August 27, 2011

hape pon tak boleh . . . . .



assalamualaikum..

entry kali ni aku macam nak mengumpat sikit. tolonglahh jangan baca kalau tak nak dosa. hehehe :)

takde, ceghitenye macam ni. tadi baru lepas shopping raya dengan abang and akak ipaw den. jalan punya jalan, sampai la ke destinasi terakhir. Gulati's Silk House. lepas dah puas usha baju yang tak berapa nak menawan tapi mahal macam nak tertelan anak tekak aku tengok, kitorang pun decide nak keluar. then ade staff dia tahan dan cakap 
FISS FULUR, FISS FULURR sambil tersenyum.
aku dah musykil apa yang dia cuba sampaikan. ala ala terpesona melihat pelakon bollywood, aku duduk terpacak kat situ cuba nak paham apa yang dia dok ulang ulang. FISS FULUR FISS FULURR dan tunjuk ke bahagian atas! 
OOOHHHH baru lah aku paham. FIRST FLOOR rupanya!okay aku boleh terima sebab dia bangla.

masa kat escalator tu, aku dengar lagi dia cakap siap guna mic ala ala dj pasaraya tuhh.
CIIIIIIIIPAAAAAAT CIIIIIPPPAAAAAT MOORAA MOOORAAA

aku jadi macam 
WHATTTT??!!APE DIA CAKAP KAK?

bila aku dengar balek betol betol, baru aku paham, rupanya 
CEPATTTT CEPAATTTTT,, murah murah~
dem! hey bangla laen kali sebut tu biar elok sikit. aku dah macam nak suruh je kak ipaww polis aku saman kau!sexual harrasment tahu takk?!HAHAHA.

notakaki :: lepas ni mana mana boss yang nak amik pekerja warga asing dah boleh bagi peruntukan pendidikan subjek BM sekali kott :D



2 comments:

Thoha said...

hehe

izzatizamburi :) said...

eh thoha nih.
hehe hhe pulak dia.
cepuk kang!HAHA :)