Thursday, August 04, 2011

nyah kau dari sini !

uhuk uhuk assalamualaikum!
yeahh tajuk memang macam sedang perasaan :P

tapi memang!aku tengah bengang gila ngan sejenis makhluk nih!
aku saket hati gila ngan dia!
kalau ikutkan hati, nak je aku pijak pijak aku  lenyek lenyek jadi macam kentang putar KFC tuh. haihh membara gila! aku tahu budak budak ipda lain pun merana macam aku jugak. masalahnya bukan satu tapi dah berjuta kalau aku kira dari minggu lepas lepas. geram gila grrrr~

mana tak menguji kesabaran? dalam bilik ada dia, nak pakai selipar ada dia, nak pergi jamban ada dia, dalam jamban pon dok tertepek je kat tepi dinding tu.
weh, korang tak malu ke tengok orang melabur saham? hishhh!!
malam ni je dah berapa kali aku sapu bilik. rasa dah boleh muat berguni guni kalau aku kumpul keturunan depa ni sejak hari tu lagi. haishh geram geram!

tu belum kira lagi dah berapa kali keturunan korang mencabul aku? buat love bites cinta sana sini. kat merata tempat pulak tu. tapi paling kau suka memang kaki lah kan? lepas tu baek punya kau tinggal kesan merah merah. bangun pagi keje aku asek membelek tempat perlakuan tak senonoh kau tuh! happpp fuhhhh happpp fuhhh.. *tarik nafas jap*

naseb baek bulan puasa. so memang aku kena banyak sabar dengan korang nih.pfftttt~

hye saya bena perang :)

hye saya bena hijau :)
  wah wah wah..tanpa segan silu korang memperkenalkan diri ea? kurang asssam!
*monolog dalaman :D *

2 comments:

[S 0 y A][G 0 r g E 0 u S] said...

baru baru baru!!!!!!!!1:)
hey nazu pun kne bbnde cmni,

izzatizamburi :) said...

ha laa..
aku ase mmg dy menyerang belah2 utara ni la!!geram gila!huhu :P