Thursday, August 11, 2011

perasaan? ZERO detected.


assalamualaikum

kepada peminat setia novel novel sedunia, aku sangat perlukan pandangan korang..HAHAHA. okay sebenarnya aku pun tak faham kenapa. baru ni aku jalan kat koridor. then nampak sorang membe ni dok bengkak bengkak mata. aku fikir maybe dia ada masalah, so malas nak amek tau. nampak busybody sangaaat. esoknya aku nampak mata dia bengkak lagi. tak boleh jadi. so sebagai membe yang prihatin, aku buat la trick sikit sikit supaya dia nak kongsi masalah dia ngan aku.. 
*okay tak berjaya,sebab tak bape nak rapat pon.hihi*


tapi at last aku dapat tahu jugak kenapa. aku pun xtau nak kesian ke tak. sebab menangis : novel !
aduiiyaiii~
tak paham aku. dia kata..
"ozie kau kena try baca novel ni wehh. aku pun macam kau gak,xminat baca novel.tapi novel ni memang terbaek laa.aku yang tak penah baca novel beriya-iye pon boleh nangis weh..sedih gila kott.."



okay lepas tu pulak, aku nampak membe aku baca novel yang sama kat kelas. aku tanya la sedih sangat ke cite novel tu?menurut testimoni membe aku ni
"boleh la jugak.roomate aku sampai nangis nangis weh baca novel ni. mata sampai bengkak bengkak siap teresak-esak lagi.."
dalam hati aku hebat gak penangan novel nih. aku pun buat keputusan nak pinjam and try baca. aku pun nak gak try baca sampai tacing tacing. nak nak pulak rumet takde. memang feeling ah kan..

lepas setting tempat baek punyaa, aku pun start baca dengan penuh penghayatan.
setengah novel yang pertama : alaa bajet sweet gila cite ni. ade ke lelaki macam ni kat dunia? kalau ada pun 1 dalam 1000..
suku novel yang terakhir : laa akhirnya suami dia mati sebab ada tumor kat kepala..

aku pun tutup novel tu. aku mula soal diri sendiri.
"part mana yang sedih sangat? "
(@_@)"


4 comments:

missleana said...

aku mcm kenal la kawan ko yg bace dalam kelas 2... hahaha...


bg aku part yg sedih time bace surat 2.. aku terbayang kalo aku yg bace surat 2..huhu

izzatizamburi :) said...

haha tu la kan?
aku pn ase ko mcm knl je ngn dy :P

ea?aku bc..siap ulang dua kali.konon2 yg hayati..tp tak berjaya!haha..mmg xde perasaan.haduii parah nih~

mila lalola~ said...

hoi hati batu.. dah la ati batu.. siap perli2 lg ea? hahahaha....

izzatizamburi :) said...

woi ko kata aku hati batu?
aku baling batu kat ko br taw!
HAHA xde motif :P

alaa relax laa.
lelusapkoklu kannn :D