Friday, September 09, 2011

done with my SBE :)

hye assalamualaikum :D

hari ni hari last aku berPBS kat sekolah rendah lama aku. rindu gila dengan suasana sekolah and seronok sangat sebab dapat datang semula kat sekolah tu. bagus jugak aku ambil kos cikgucikgu ni, ade la jugak reason nak melawat sekolah lama kan :D

dalam seminggu ni sebenarnya ada banyak benda sangat yang aku nak buat kat sekolah tu tapi kekangan masa. huh, ayat aku. BM sangaaaaaaaaaat :)

so sebagai kenangan aku ada la singgah koperasi sekolah beli pape yang patut :)


masa last day ni jugak aku baru sempat kenal kenal dengan budak pemulihan. berlemoihh gila!bak kata orang utara. sebab aku tak selesa punya pasal, sempat la jugak aku buat sesi membersihkan diri dengan budak tu,nampak la kemas sikit lepas cuci muka yang tetttt. mau aku tak buat sesi tu? segala macam jenis ta*i ada kat muka dia.kehkehkeh...lepas aku settle ngan budak tu, aku bagi laa duit raya sikit pakej dengan katakata semangat sikit :)


lepas tu ape lagi.sesi bergambar laa dengan geng PBS yang laen :)











No comments: