Wednesday, September 07, 2011

suara dengarkanlah aku :)


assalamualaikum

sana sini orang sibuk bercerita pasal SBE school based experience diorang. untunglaa dapat borak-borak dengan anak murid. aku? membisu je kat sekolah selama 3 hari ni.saya kehilangan suara. mula mula boleh la gagah lagi. setakat serak serak basah ala ala ella, dah lama lama aku pun naik rimas. kadang kadang tu,aku cakap sorang sorang sebab orang tak dengar atau tak paham apa yang aku cakap.sabo jelaaaa :)

tapi, dalam takde suara pun, taknak kalah.. membe ajak keluar meronggeng pun, join jugak!kehkehkeh.
yang paling tak boleh blahh boleh pulak gi karaoke . fine bila aku nyanyi dah macam bunyi nenek kebayan baca jampi!sabo jelaaaaa :)

leftenan syahir dan cikgu fadhli :)
ex-schoolmates :)
the ladies :)

before maghrib, lepak makan kat SR. wahh membe membe order minum bukan maen sedap lagi. siap ade aiskrim lagi. aku??

duta air asam jawa.yekkkk! =/

sabo jelaaa :)

otw nak balek umah, boleh pulak nak singgah funfair! korang memang fun lah kan? yang aku ni naek bende bende tuh, menjerit dalam hati jer. tapi muka still ade reaksi! dah macam orang meneran dah bila aku pikir balek. hodoh betul! HAHA. sabo jelaaaa :)
.tercungap-cungap aku masa benda ni gerak.

yg ni lagi terbaekkk!pening kepala aku.


kat sekolah pulak, bila cikgu tanya, aku jawab tapi tak sah kalau aku tak kena ulang banyak kali. damn!HAHA.

bergambar kat tempat lepak dolu dolu :)


notakaki ::  taknak kalah punya pasal, bergambar tetap bergambar. takpe, xguna suara pun kalau nak bergambar.hihihi :D .. ouh,cik mila and cik lyn?yess itu memang mereka :)

6 comments:

missleana said...

seronok nye jalan2... get well soon.... cntik gmbar last 2...:)

izzatizamburi :) said...

bila2 je on kalau ade org nk bwk kua :)

yeke?thx :P

Lyn Zulfa said...

awww leftenan <3! HAHA!

izzatizamburi :) said...

wah3 :)
leftenan taw blog aku nih :DD
publish kat fb,law dy tbe2 ase nk bukak,abis la ang :P

Miss ieDa @ dato' siti said...

waaahhh...beg n kasuit bru..huhuhuhuuu...nway, kurrr laa...weeee~

izzatizamburi :) said...

terpaksa la beli baru dh tertinggal kat jitra nu...

btw,xkurus pon.aku xwt puasa nam lagi mcm org tue.so proses penguragan lemak blom berlaku lg :P