Thursday, September 29, 2011

UNIC buat aku jatuh cinta dengan pak ustaz! kau mampu??

.assalamualaikum.

wah tajuk kau. tak boleh panjang lagi? HAHA..

okay memandangkan ade lagi satu je assignment nak kena submit ahad ni, so masa aku agak banyak untuk diluangkan bersama belog. lama dah aku tak membebel kat sini.

okay back to topic.
malam tadi UNIC buat perfomance sempena majlis penutupan Bulan Penghayatan Islam peringkat ipg.. actually aku takde la macam batak sangat sebab ni kali kedua aku jumpa ngan UNIC. first time dulu mase sekolah. dijemput tgk UNIC kat unisel. time tu aku batak la sebab ade c handsome fitri tu haa. nak nak pulak mase tu dorang perform lagu Hanya Tuhan Yang Tahu, mau tak batak aku? memang jiwa bergelora la kan sebab dok bayang dia nyanyi untuk aku. HAHA~

tapi malam tadi aku suka sebab suara dorang ni memang sedap sangat. lembik lutut aku masa dorang nyanyi lagu-lagu tuhh. fuhh melayang! pastu mula la berangan nak cari calon suami ustaz yang pandai nyanyi.hehehe..

orang cakap kalau nak dapat jodoh baik, kita kena jadi baik dulu.. tapi aku rasa kata kata tu macam lebih sesuai untuk lelaki. sebab kaum hawa memang tercipta untuk dipimpin oleh kaum adam. tak gitu? hehe pepandai pulak kau yee!

tetiba aku bangga dengan ipg aku sebab boleh menjalin ukhwah dengan UNIC. mana tak nye, UNIC siap boleh menetap kat dalam asrama lelaki kot. boleh maen badminton skali lagi petang semalam. sempoi gilaa! tu laa beza artis nasyid dengan artis biasa. ecehh pepandai lagi! 

tapi yang xsyok malam tadi, aku dok jauh nun di belakang. guna pulak camera lopek, zoom abis pun still xnmpk jelas lagi. tapi takpe aku dah rakam dorang nyanyi. boleh buat lagu dodoi tidur malam malam. heeee :D





notakaki :: dengar cite salah sorang ahli UNIC kem salam kat aku mlm tadi? ehem ehem segan pulak =.="

2 comments:

syafiqah zulkifli said...

oowwhh..aku ler tu yg kim slm kt ko.aku sj je mls nk kecoh.aku sbnrnya ahli UNIC..hahaha

izzatizamburi :) said...

ouhh laa ko ke yg kem salam..hm, takpe2 asalkan ahli unic gak..ko xyh la gtaw org laen yg unic dh ade ahli br..pompuan lak tu.. nty org igt aku ni songsang plak..kui3~