Wednesday, October 26, 2011

birthday adek besar saya c "K-bus"! :D

assalamualaikum

"K-bus" ? ape tu?
haha! takpela..korang anggap je macam K-POP! wekkk! :P

hari ni birthdayy adek besar saya. dah makin BESAR dia sekarang. 
perkataan besar harus letak 'caps lock' okay!HAHA. sorry adek! :D
takpe kita sama-sama membesar bagai johan!HAHAHA.

so disebabkan kami tinggal berempat je kat istana indah kami ni haaa, haruslah tak perlu nak celebrate grand grand kan? tak memberahikan langsung ! :)

as an appreciation, puan ibu bawak kitorang makan kepci jela~
kepci? pleaselahh sebut elok2! KAY-EF-SI! KFC!
jangan nak membajet comel sangat kat belog aku okay.harapmaklum.HAHA!

ouh!kenapa hijau? disebabkan fav colour adek besar warna hijau, so aku gagahkan jugak laa tulis entry ni dengan temacwarna hijau! ape link? maybe nampak aku macam sweet sikit kot?haha .ntah.


snack plate+ cheesy wedges cukup!

adeksss :D

birthday gurl ;)

birthday gurl within a week (+)(-) :D

puan ibu and the pelahap ! cihhhh~

lepas balek dari makanmakan ingat nak bergambarssss mesra dengan artis sehari. tapi malang tak berbau. hujan pulak. terpaksa balek rumah. tapi sebab taknak kalah punya pasal, bergambar jugak! depan rumah pon boleyyyyy!HAHA.

Uuuu~ candid sangat! :]


notakaki :: untunglaa adek besar dapat bergayut sehari suntuk~ takpe,tunggu turn aku nanti. siapa yang bertuah dapat laa call dari aku! peaceeee! :)  bajet diva sangat!okbai! :DD

No comments: