Tuesday, October 25, 2011

CONGRATZ, bro! :)


 assalamualaikum

syukur kita ke hadrat ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya segala aktiviti telah dapat disempurnakan dengan lancar sepertimana yang dirancang. 
*ayat normal ucapan penghargaan. HAHA *

okay takmo cakap banyakbanyak.takmo takmo takmo! nak cakap banyak tunggu aku rajin ea! 
motif berblogging hari ini : mengucapkan tahniah kepada abang kecil.
sebab : kahwin?ouh NONONO..lambat lagi.ntah ntah aku dulu x?haha gatal!
"so, kepada abang kecil..tahniah sebab dah berjaya grad dan mendapatkan segulung ijazah! ouhhh,and tahniah jugak sebab dah dapat kerja.ME mendoakan agar abang kecil dapat meneruskan perjuangan di mana sahaja abang kecil berada dengan tekun dan bersungguh-sungguh! dan juga selamat maju jaya! "

apsal macam tak smart eh wish aku? ahh, persetankan je laa! malas nak edit. ayat tak hensem takpe biar hati hensem!haha okay melalut lagi! XD





kebesaran di situ THANKYOU!


and lastly opkos laaa gambar aku dan abang kecil ! :D


:)


okayy DONE! nak tido ! bubyeeee :D

6 comments:

missleana said...

congratz abg kecil ozie... hehehehe :)
.
.
.
.
patut la ko lama menyepi, pi jenjalan rupenye... hehe

izzatizamburi :) said...

Hehe thx yana :D
alhamdulillah semua berjalan lancar..cewahhhh!!
nanti kat sane aku bagi ole2 korang yeee! :D

Miss ieDa @ dato' siti said...

yeeeeeaaaaaaaa.........dpt ole2..hmm,, sy dpt x?tahniah untuk abg kecik jgk...

izzatizamburi :) said...

ole2 biase jee..xtaw nk beli ape :D
thx :D

missleana said...

xdapat ole2 pun...hehehhehehe

izzatizamburi :) said...

takmo takmo takmo..dh bg kan tadi...huhuhu :DD