Saturday, October 01, 2011

find me a word.




kadang-kadang aku rasa macam aku seorang yang sangat loser..

dia satu- satunya 'harta' yang aku ada..
setiap perkara yang aku lakukan semuanya untuk 'harta' aku..

TAPI..

aku tak pandai menjaga 'harta' yang aku ada..

aku rasa aku makin jauh dengan 'harta' aku sendiri..

mungkin aku tak pandai membuat 'harta' aku bahagia..

sampai satu saat, 'harta' aku mencari orang lain untuk dijadikan pemiliknya..
mungkin 'harta' aku tak mencari tetapi dicari..

aku bukan pemilik 'harta' yang baik..

tapi secara jujur aku terlalu menyayangi 'harta' aku DAN..

memang aku tamak!

aku tak nak orang lain mencuri title aku sebagai pemilik 'harta' aku..




2 comments:

Ieyka said...

sabar na ozie... ada hikmah disebalik semua nie... nnt bila dah sampai masa, kita tuntut janji kita dengan Allah... "perempuan yg baik hanya untuk lelaki yang baik... ".. peaceee... ;)

izzatizamburi :) said...

HEHEHE okayy :)
biaselaa mslh rumahtagge :D