Monday, October 03, 2011

THE NOTEBOOK


assalamualaikum

sana sini aku dengar orang kata cerita 'the notebook' nie best. tapi aku tak amik port sangat. tapi tadi secara tiba- tiba aku rasa aku nak amik port. bosan dok bilik sorang- sorang. roomate ade kelas. aku pun try usha pasal cerita ni.

okay fine. BEST! dan sekarang aku teringin nak tengok cerita dia. ada novel tapiiiiiiiiii aku nak baca novel?memang harap maklum lah kan! tapi kalau itu je last choice yang aku ada, apa salahnya. boleh feeling- feeling.HAHA.

OKAY point sekarang. mana nak dapat hoi? ouhh silap soalan. mana nak dapat DUIT hoi beli novel tu? dah diam =.="

tapi serious nak tengok sangattt. siapa- siapa yang terbaca entry aku yang nie, kalau jumpa cerita ni or tahu sape-sape yang ada, tolong bagi saya pinjam. pleassshhhhh  -_-
aisehhhh bajet comel pulak nak ber'shhh2' kat belakang please tuh.

tak dapat tengok cerita, aku ulang tengok trailer pun jadi lahhh.nak tengok jugak? okayy boleh tengok di sini. kalau guna wifi asrama, aku sarankan awal-awal tak payah susah payah nak tekan. kena block! hehehe :D

.THE NOTEBOOK.

notakaki :: kalau search THE NOTEBOOK kat google image, memang gambar kissing-kissing yang keluar. sorry ini bukan cerita lucah OKAYYY!ini romantic film jeww :D


No comments: