Monday, November 28, 2011

born to be a PLAYGIRL ;)


assalamualaikum wbt ;)
playgirl? wuhhh! kau hado ? hehehe :D

so guysss, perkenalkan boyfriends boyfriends saya!

Lee Dong Wook

Jae Hee


Jang Geun Suk


Siwon


dan yaaaaang paaaaaaling boyfriend adalah...jeng jeng jeng!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

TARAAAAA!!!

Lee Min Ho!!
oh yeahhhh!! i heart Lee Min Ho sesangat! huh koya di situ~


kalau u olls nak tahu, i olls jumpe boyfriends boyfriends nie ofekos la kat korea! yeahhh, bukan nak riak tapi selalu la jugak pergi ke Korea tu kann..*cheese*
bukan susah pun nak gi sana.. tengok cerita korea, automatic rasa macam dah ada kat sane! hwahwahwa.. okay FINE sudah melayang jauh.

oh man! i'm SOOO K-POP meyh? haha sorry sikit! tak sampai tahap tu :D


notakaki ::: siapa muka macam boyfriends boyfriends di atas? jom kenal? hikhikhik :P

4 comments:

Miss ieDa @ dato' siti said...

owh anda sunggggguuuhhhh seronok naek belon yeeerrr..hahahaaa..


p/s::lagu tema best..huhuhuu..sy xsuka azmi!!

izzatizamburi :) said...

naek belon mmg hobi sy..
tapi naek HOTAIRBALLOON sentiasa menjadi impian saya!ape link?haha abaikan :P

ouh thx..tu la kan, sy pun bnci bnci bnci same azmi! nnti msty dy buat onar!aduiyaiii semoga Dhia tetapkan hati memilih Zikir! choyyyyy pui!HAHA :D

zaty said...

son ho young/lee joong ki/ok taec yeon/kim hyun joong/TOP etc etc.hehe. handsome2 kan :)

izzatizamburi :) said...

ohmyyy!!! it's so true!
lee joong ki! kim hyun joong! verily handsomeniax!!!!huhu

hye another 'playgirl'!hihi :D