Tuesday, November 29, 2011

" I dengar.. U tak sihat? "

assalamualaikum


my headache is seriously killing me! penyakit lama datang balik. kenapa eh? nak kata tension, dah berbahagia bercuti kat rumah. nak kata apa lagi? haish, tak suka la. tak larat nak makan panadol. rasa macam nak deman tapi tak demam pun. 


tadi tengah berfacebook tiba tiba sakit kepala datang. perghh mencucuk gila. terus baring and tidur. bila dah bangun macam okay sikit. tapi tak sampai setengah jam, sakit balik. aku ni dah kenapa? kalau cakap tak cukup tidur, memang auta la jugak. sebab cuti cuti camni,, memang harapan la aku tak tidur lepas subuh kan? hehe oopss! kantoi..


.......................

seronoknya kalau dapat hidup kat tempat yang tinggi =.=

6 comments:

Miss ieDa @ dato' siti said...

sapa yg tnya sokln tue?ehem2..huhuuu..get well soon..nk msok umah sewa dah..heeeeee

izzatizamburi :) said...

takde sape.. kwn :)
thanks! tu laa ..tapi dlm tak sabar nk g umh sewa, takut nak masuk sem 3 gak..byk bnde yg akan jd kat aku 2012 nty..hope korang semua ade ngn aku :'(

Miss ieDa @ dato' siti said...

mcm2 r ko nie..ada pape kongsi la..dun wory..ktorg akn slalu ada ngan ko...dr ari tue ag nk gtau tp xgtau..hmmmm...nway, be strong...

p/s::oooiiii..sejak bla berdramatik nie..huk3

izzatizamburi :) said...

it's not time yet..
chillex la dulu..hehe :D

Miss ieDa @ dato' siti said...

hahahaa..ko mmg...papehal pown ktorg ada...'DIA' POWN ADA..HUK3

izzatizamburi :) said...

muchie muchie thx!

erm,,aku pn mampu berdoa jela supaya DIA bagi aku ketabahan..huhu :D